Про нас
У нас працюють професійні вихователі і ми використовуємо найновітніші методики освіти.
Наш садочок "Барвінок" розташований мальовничому селі Бобівці, по вулиці Головна 30. Серед довгокосих струнких берізок та зелених красунь-ялинок є маленька країна дитинства, що рясніє щирими усмішками .Якщо ви ще не були у нас ,то неодмінно завітайте ,відчуєте тут тепло навіть у похмуру днину.
Ігрові заняття
Заняття побудовані на ігровому сюжеті, і відображає інтеграцію усіх освітніх напрямків пізнавального, мовленнєвого та художньо – естетичного розвитку. активізує тактильне сприйняття й розрізнення предметів; розвиток дрібної моторики пальців рук, збагачує сенсорний досвід дитини.
Спорт і творчість
Спорт та творчість для дітей полягає:
1. Займаючись спортом, дитина розширює свій кругозір, самовдосконалюється, формує корисні риси своєї індивідуальності, що в майбутньому допоможе здобути їй певних висот.
2. Заняття спортом покращують емоційний стан дитини. Спорт допомагає від психологічної перевтоми, покращує емоційний стан дитини та в цілому підвищує загальне самопочуття.
3. Спорт надає впевненості в собі. Займаючись спортом, дитина стає витриваліше, починає легше долати навантаження в буденному житті. Дитина починає ставити свої маленькі цілі і досягати їх.
4. І, звичайно, регулярні заняття спорту допоможуть не тільки покращити фізичний стан дитинин, але й допомогти при лікування зіхаворювань. Займаючись спотом, у дітей покращується зір, імунітет, зміцнюється сон, стимулюється робота серця, вдосконалюється опорна-рухова система та зміцнюється вестибулярний апарат.
Дошкільний начальний заклад має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам. Будівля має власне опалення, водопостачання, каналізацію, відповідно оснащені групові та службові приміщення. У будівлі ЗДО розміщуються ігрові та спальні кімнати.
На території ЗДО знаходяться майданчики для організації прогулянок з дітьми, з альтанками ,гойдалками, обладнаний спортивний майданчик.
Організація предметно-просторової структури освітнього середовища надає можливість для здійснення постійного просторового та предметного вибору всіма суб'єктами освітнього процесу. В організованому педагогами середовищі діти можуть не тільки відшуковувати, але й конструювати предмети своєї моторної, сенсорної, маніпулятивно-пізнавальної, ігрової та художньої активності. Дітям надається великий комплекс розвиваючих можливостей, середовище провокує на їх вияв самостійності та вільної активності.